Tuesday 24 May 2011

My MR. SeafaRer..

Sebenarnya xder sesuatu yg bombastik pown tentang aku n my Mr.seafarer a.k.a lovey dovey.. hehehe.. Bagi aku, mengenalinya ibarat satu anugerah Ilahi pada aku.. This my Mr. seafarer n me masa g dating...Dekat nge umah jea...
Aku jea yg sengih...hehehe
Cakap-cakap tentang seafarer ni la kan, memang slalu akan kena tinggal la..  I realized how much its means for a woman to have her man by her side. Tapi, bagi aku bila my mr. seafarer jatuh CINTA kat aku, means aku ni seorang yang luar biasa.................. ( ceeewaah...) Kenapa??? Sebabnya, pelaut ni akan memilih seorang pasangan yang tabah dan setia....... ( InsyaAllah..) aku nak kata mcm aku la tu kan....  Jadi, sebelum aku n my Mr.seafarer nak melengkapkan tuntutan agama, aku harus tahu la apa yang aku akan lalui nanti.... My Mr.seafarer menempuh samudera, tinggalah aku keseorangan di daratan.. Sedihnya...Waaaaa....  Tp xper, dia mencari razeki...
Ni la my mr,seafarer.... matanya membuatkan tido ak xlena..hahaha
My lovely Mr.seafarer, u r my captain for whole my life....xsabar menanti kepulangan my Mr.seafarer. Da 10 hari xdapat berhubung.......... Perancangan kita??? Hehehe...nampaknya, lain yang kita rancang, lain yang jadinya..:) 

 
 waaaaa....ada lagu gitu untuk seafarer


ONLY THE BEST MAN CAN GO TO THE SEA
ONLY THE BEST WOMAN CAN BE WITH THE BEST MAN

Captain in my heart..

This heart it beats,it beats for you,my heart its yours

5 comments: